Is me 我努力的呼吸着你的温度。--Mango

I'm Yours - Jason Mraz

Bonnie:

Well you done done me and you bet I felt it

好吧,你了解我,你还打赌说我已感受到了

I tried to be chill but you’re so hot that I melted

我试着冷若冰霜,但你的热情融化了这层伪装

I fell right through the cracks

就这样陷入无法预知的裂缝里

Now I’m trying to get back

现在我正尝试回归现实

Before the cool down run out

我的冷静消失之前

I’ll be giving it my bestest

我会竭尽我所能做到最好

Nothing’s going to stop me but divine intervention

除了神灵的干预,没有任何事情可以阻止我


评论
热度 ( 12 )

© Mango | Powered by LOFTER