Is me 我努力的呼吸着你的温度。--Mango

Fighter - Christina Aguilera

莫西顾:

        这首《Fighter》是NBA季后赛主题曲,非常大气磅礴的一首歌,强劲的节奏,动感的节拍,Christina Aguilera有力干脆的声音,爆发力十足,歌词也十分励志,相信你会爱上这首歌。


歌词:


When I, thought I knew you

我本以为我了解您
Thinking, that you were true

以为您是公正的
I guess I, I couldn't trust

(而现在)我想我,我不再会信赖你
Called your bluff, time is up

我要揭露你的虚张声势,时间已经到了
'Cause I've had enough

 因为我已经受够了!
You were, there by my side

你曾站在我旁边
Always, down for the ride

总被我列入乘车的名单
But your, joy ride just came down in flames

 但你的好运到头了
'Cause your greed sold me out of shame, mmhmm

因为你的贪婪可耻地将我出卖

After all of the stealing and cheating

在所有偷和欺骗之后
You probably think that I hold resentment for you

你或许认为我会永远地诅咒你仇恨你
But, uh uh, oh no, you're wrong

 但是,噢噢,噢不,你错了
'Cause if it wasn't for all that you tried to do

 因为如果不是由于你试图所做的一切
I wouldn't know just how capable I am to pull through

我不会发现我在困难中所喷发的能量
So I wanna say thank you

所以我想谢谢你

'Cause it makes me that much stronger

因为你的所作所为使我更强大
Makes me work a little bit harder

令我比以往更加地努力
It makes me that much wiser

你也使我更加智慧
So thanks for making me a fighter

所以感谢你使我成为一位斗士
Made me learn a little bit faster

你还使我更快地学习
Made my skin a little bit thicker

使我更加坚强
Makes me that much smarter

使我更加聪明
So thanks for making me a fighter

所以感谢你使我成为一位斗士



评论
热度 ( 830 )
  1. 共3人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© Mango | Powered by LOFTER