Is me 我努力的呼吸着你的温度。--Mango

Better With You - Kris Allen

只因小起是只猫Zz:

Wherever I go
无论我去哪里
Whatever I do
无论我做什么
Stay by my side
留在我身边
Cuz baby it’s always better with you
只因亲爱的,有你一切都更美好
In the middle of the pouring rain
大雨滂沱中
On a crowded subway train
拥挤地铁里

When I’m just about to go insane
我正要抓狂
You make it go away
你把他赶走
Monday morning in a traffic jam
周一早的堵车
And I’m going to be late again
让我就要迟到
The world is getting underneath my skin
这个世界正支配着我
I see you smiling
但我看见你的微笑
And know that it’s going to be okay
就知道一定会没事

Wherever I go
无论我去哪里
Whatever I do
无论我做什么
Stay by my side
请留在我身边
Cuz baby it’s always better with you
只因亲爱的,有你一切都更美好
Girl when I’m alone
女孩,当我独自一人
You’re where I belong
你是我的归属
Cuz baby it’s always better with you
只因亲爱的,有你一切都更美好
Oohhh Ohhh
噢噢 噢噢
Baby it’s always better with you
亲爱的,有你一切都更美好

You make a bad day better than good
你让糟透的日子变美好
You make me feel better than I should
你让我感到无比的美好
You understand when I’m misunderstood
当我被误解的时候只有你懂我
Like no one else ever could
没有人能做到
And girl you show me things I never see
你怎能看见不一样的世界
If you were never there to see them with me
假如没有你和我一起
And when I get a little too crazy
当我头脑发热
You are my sanity
你是我的清醒剂
And everything will be okay
让一切都变得好起来

Wherever I go
无论我去哪里
Whatever I do
无论我做什么
Stay by my side
留在我身边
Cuz baby it’s always better with you
只因亲爱的,有你一切都更美好
Girl when I’m alone
女孩,当我独自一人
You’re where I belong
你是我的归属
Cuz baby it’s always better with you
只因亲爱的,有你一切都更美好
Ooooh Ooooh
噢噢 噢噢
Baby its always better with you
亲爱的,有你在一切都会更美好
Girl it doesn’t matter where we go
女孩儿,我们去哪都没关系
Cuz you always make it feel like it’s home
因为你会让它变得想家一样
When I’m with youuu
当我与你在一起

Ooooh Ooooh Ooooh
噢噢 噢噢 噢噢
Wherever I go
无论我去哪里
Whatever I do
无论我做什么
Stay by my side
留在我身边
Cuz baby it’s always better with you
只因亲爱的,有你在一切都会更美好
Girl When I’m alone
女孩,当我独自一人
You’re where I belong
你是我的归属
Cuz baby it’s always
因为亲爱的你总是
Wherever I go
无论我去哪里
Whatever I do
无论我做什么
Stay by my side
留在我身边
Cuz baby it’s always better with you
只因亲爱的,有你在一切都会更美好
And when I’m alone
当我独自一人
You’re where I belong
你是我的归属
Cuz baby it’s always better
因为亲爱的有你就是更美好
It’s always better with you.
有你在一切都会更美好


评论
热度 ( 10 )

© Mango | Powered by LOFTER