Is me 我努力的呼吸着你的温度。--Mango

Into The Blue - Laurel Music

莫西顾:

       鱼忘七秒 人忘七年 而喜欢一首歌到厌烦需要多久 谁也不知道

      Laurel ,译为——月桂树。Into The Blue,简单的吉他是生活沉重的脚步,清亮的钢琴则是逃离包围的羽翼,Malin Dahlberg就这样不悲不喜,穿过漠然的人群,穿过喧闹的街区,她浅吟低唱:“My Little Star,My Little Star."不恋过往,不求未来,只为此刻。打动人心,轻描淡写,不费吹灰。


歌词:


I've been scared of silence since you flew
你离开后我一直害怕寂静 
Baby we were fools without a clue
我们曾是毫无头绪的傻瓜 
Reaching for the things we never knew
追求那些我们从不了解的事情 
Searching every beat that wasn't true
寻找每一个不真实的节拍 
The saddest thing I ever had to do
我曾必须去做的最悲伤的事就是 
was finally accepting that our love was through
最终接受我们的爱已经逝去 
Fearing every thought that leads to you
害怕关于你的每一个念头 
Slowly sinking deep into the blue
慢慢地沉入这深深的忧郁之中 
Baby hush now please don't ever let me know
宝贝,安静,请永远不让我知道 
Baby hush now don't you ever let it show
宝贝,安静,永远不要让它出现 
cause though it may not be a wound now
因为虽然现在它还不是一个伤口 
it is still an awful scar
但依然是一个可怕的伤痕 
cause after all's been said and done
因为在说过和做过一切之后 
I still don't know just who you are
我依然不知道你是谁 
but I will throw away the feathers
但是我会扔掉我的羽毛 
and I'll cast aside the tar
我会抛开油污 
cause though it may not last forever
因为即使它可能不会持续到永远 
it's a dream that's gone too far
它是一个远去的梦 
my little star
我的小星星 
my little star
我的小星星 
my little star
我的小星星 
my little star
我的小星星 
my little star
我的小星星 
my little star
我的小星星 



评论
热度 ( 310 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© Mango | Powered by LOFTER